یکشنبه ۱۱ شهریور ۱۴۰۳ |۲۶ صفر ۱۴۴۶ | Sep 1, 2024
خراسان شمالی

حوزه/ نماینده ولی‌فقیه در استان خراسان شمالی گفت: دستگاه‌های اداری و صنایع برای ساخت زائرسرای رضوی مشارکت کنند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از بجنورد، حجت‌الاسلام والمسلمین رضا نوری در جلسه بررسی ساخت زائرسرای استان خراسان شمالی در مشهد، اظهار داشت: انتظار داریم صنایع، شهرداری‌ها، مدیران دستگاه‌های اجرایی و خیرین برای پیشبرد ساخت زائرسرا کمک کنند.

وی افزود: گودبرداری به عمق ۱۲ متر و دیوار حائل مسلح و جایگذاری ستون‌های دیواری انجام شده و همه چیز برای شروع ساخت سه طبقه زیرزمینی(منفی) این بنا آماده است و لازم است همه کسانی که می‌توانند در این امر خیرخواهانه مشارکت و کمک کنند.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی با بیان اینکه قرار است این بنا در ۱۰ طبقه ساخته شود، گفت: این بنا نزدیک حرم مطهر رضوی در محله‌ای شلوغ و پر ترافیک در حال ساخت است و لازم است کار عمرانی آن تسریع یابد.

نوری تصریح کرد: زائرسرای بنیاد زائر در مشهد مقدس برای استفاده مردم استان و به ویژه محرومین ساخته می‌شود و لذا شهرداری‌هایی که توان لازم را دارند کمک کنند و صنایع نیز همچنان که پیش از این در عمل به تعهدات اجتماعی مسئولیت‌پذیر بودند، مساعدت کنند.

وی بیان کرد: بخش عمده زائرسرا برای محرومین خواهد بود، اما دستگاه‌های اجرایی نیز می‌توانند از خدمات این زائرسرا برای جلسات خود در مشهد، استفاده مهمانان، اردوهای زیارتی استفاده کنند و لذا می‌توانند در قبال خدمات آینده این زائرسرا، هم اکنون در ساخت آن مشارکت کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha